Книга за пациенти | коментирай Болница Люлин
Болница Люлин
from  на Нели
Днес 23.01.15г имах записан час за кардиолог при др. Сингх.от 11.30ч.Аз съм с две деца и записването на час за мен е важно,защото децата ми са малки и няма кой да ги гледа вкъщи,затова се налага да ги взимам с мен.Е в 11.25ч бях пред кабинета.3 възрастни жени вече бяха там.На въпроса ми дали имат записан час,ми отговориха,че имали уговорка да дойдат в този ден.Изчаках търпеливо до 12.00ч да излезе пациента от кабинета и др.Сингх излезе да покани една от възрастните жени,с която разговаряха като стари приятели,като изобщо не се поинтересува има ли някой преди нея или аз с двете деца дали не чакам за него.Е не се стърпях и попитах доктора,тези часове които си записваме ние пациентите ,не се ли спазват!?Обърна се и ми отговори"Ама вие сега,искате ли да ви прегледам или не?Ако не ви харесва заминавайте при друг!"Питам аз,ние пациентите говеда ли сме,или сме отишли всеки да лекува болката си.До кога ще се подхожда избирателно към пациентите?До кога трябва да търпим подобно поведение на лекари?Благодаря единствено на жените от регистратурата.Винаги любезни и готови да съдействат! Днес 23.01.15г имах записан час за кардиолог при др. Сингх.от 11.30ч.Аз съм с две деца и записването на час за мен е важно,защото децата ми са малки и няма кой да ги гледа вкъщи,затова се налага да ги взимам с мен.Е в 11.25ч бях пред кабинета.3 възрастни жени вече бяха там.На въпроса ми дали имат записан час,ми отговориха,че имали уговорка да дойдат в този ден.Изчаках търпеливо до 12.00ч да излезе пациента от кабинета и др.Сингх излезе да покани една от възрастните жени,с която разговаряха като стари приятели,като изобщо не се поинтересува има ли някой преди нея или аз с двете деца дали не чакам за него.Е не се стърпях и попитах доктора,тези часове които си записваме ние пациентите ,не се ли спазват!?Обърна се и ми отговори"Ама вие сега,искате ли да ви прегледам или не?Ако не ви харесва заминавайте при друг!"Питам аз,ние пациентите говеда ли сме,или сме отишли всеки да лекува болката си.До кога ще се подхожда избирателно към пациентите?До кога трябва да търпим подобно поведение на лекари?Благодаря единствено на жените от регистратурата.Винаги любезни и готови да съдействат!
Болница Люлин
from  на Катрин
На 10 януари бях на изследвания в лабораторията на болница Люлин.Посрещна ме любезно момиче на регистратурата в лабораторията. Жената, която ми взе кръв беше възрастна и ме набоде няколко пъти и ръката ми посиня.Но това не е трагедията.Получих си резултати за ТСХ и ФТ4. Стойността на ФТ4 беше два пъти над нормата от референтните стойности на лабораторията. На консултацията с моя ендокринолог разбрах, че тези стойности не могат да бъдат верни спрямо моето състояние.Явно ми е сменена епруветката. Лаборантката не я написа предварително. Направих си изследването в друга лаборатория от големите и там излезна в нормални стойности. Един съвет от мен не ходете в тази лаборатория.После разбрах, че хормоните се изпращат в Цибалаб не се работели там и при нанасянето регистраторката била виновна. Ама май не е така. Не получих никакво извинение от персонала.Ако съм на хапчета как докторката ще ми ги дозира? Началничката на лаб. се казва Д-р Александрова, явно не знае какво се случва. Съвет към изпълнителния директор:проверявайте какво се случва то е за ваша сметка.А към хората които се изследват там не ходете , компетентността е на много ниско ниво. На 10 януари бях на изследвания в лабораторията на болница Люлин.Посрещна ме любезно момиче на регистратурата в лабораторията. Жената, която ми взе кръв беше възрастна и ме набоде няколко пъти и ръката ми посиня.Но това не е трагедията.Получих си резултати за ТСХ и ФТ4. Стойността на ФТ4 беше два пъти над нормата от референтните стойности на лабораторията. На консултацията с моя ендокринолог разбрах, че тези стойности не могат да бъдат верни спрямо моето състояние.Явно ми е сменена епруветката. Лаборантката не я написа предварително. Направих си изследването в друга лаборатория от големите и там излезна в нормални стойности. Един съвет от мен не ходете в тази лаборатория.После разбрах, че хормоните се изпращат в Цибалаб не се работели там и при нанасянето регистраторката била виновна. Ама май не е така. Не получих никакво извинение от персонала.Ако съм на хапчета как докторката ще ми ги дозира? Началничката на лаб. се казва Д-р Александрова, явно не знае какво се случва. Съвет към изпълнителния директор:проверявайте какво се случва то е за ваша сметка.А към хората които се изследват там не ходете , компетентността е на много ниско ниво.
Болница Люлин
from  на доц. д-р Николова
Днес бях на преглед в болница "Люлин". От професионализма на лекаря-ревматолог д-р Димитров съм възхитена. Но от персонала на болницата и липсата на комуникация с клиентите-пациенти съм възмутена! Сякаш се върнах по времето на соца, когато болният беше нищожество! Ако така обслужват болните, скоро ще се разчуе и никой няма да посещава тази болница! И то във времето, когато има конкуренция! Ето какво ме възмути - да се отнасят с мен като с малоумна! Когато попитах на рецепцията къде преглежда лекаря, ме насочиха към горния етаж. Там имаше нещо като рецепция, а на стълбището - 2 стола. Попитах служителката, която беше на "рецепцията" - без идентификация, отказа да си каже името - къде е кабинета по ревматология. Получих троснато отговор: "Седнете и не задавайте въпроси!". След 10-на мин се надигнах и отидох при същата служителка, за да попитам на нея ли да дам направлението си. Тя се развика: "Къде се разхождате! Тук е болница! Нали казах да седнете!" В същото време от една стая излязоха двама майстори с мръсни дрехи и започнаха да се карат с мен, че съм се разхождала в болницата. Откога работниците правят забележки на пациентите? Няма ли йерархия в отношенията с клиентите? И защо те ходят с мръсни дрехи навсякъде? И още нещо - след малко една възрастна жена излезе от една врата. С риск да ме наругаят пак, почуках на тази врата след 6-7 мин. Вътре беше лекарят и въобще не знаеше, че го чака пациент навън. Останах доволна от неговия професионализъм. Но можеше и досега да си чакам на коридора, ако изпълнявах заповедите на безотговорната служителка! Докога ще ни се отказва информираноист и културно обслужване? Или колкото е по-просташко отношението, толкова по-важни са служителите? А, пропуснах да кажа, че направих забележка на служителката за лошата й комуникация с пациентите, а тя ми каза, че не я интересува и че съм лъжела! От този отговор ми стана ясно, че тя не е заплашена от уволнение дори и да се бие с пациентите! Днес бях на преглед в болница "Люлин". От професионализма на лекаря-ревматолог д-р Димитров съм възхитена. Но от персонала на болницата и липсата на комуникация с клиентите-пациенти съм възмутена! Сякаш се върнах по времето на соца, когато болният беше нищожество! Ако така обслужват болните, скоро ще се разчуе и никой няма да посещава тази болница! И то във времето, когато има конкуренция! Ето какво ме възмути - да се отнасят с мен като с малоумна! Когато попитах на рецепцията къде преглежда лекаря, ме насочиха към горния етаж. Там имаше нещо като рецепция, а на стълбището - 2 стола. Попитах служителката, която беше на "рецепцията" - без идентификация, отказа да си каже името - къде е кабинета по ревматология. Получих троснато отговор: "Седнете и не задавайте въпроси!". След 10-на мин се надигнах и отидох при същата служителка, за да попитам на нея ли да дам направлението си. Тя се развика: "Къде се разхождате! Тук е болница! Нали казах да седнете!" В същото време от една стая излязоха двама майстори с мръсни дрехи и започнаха да се карат с мен, че съм се разхождала в болницата. Откога работниците правят забележки на пациентите? Няма ли йерархия в отношенията с клиентите? И защо те ходят с мръсни дрехи навсякъде? И още нещо - след малко една възрастна жена излезе от една врата. С риск да ме наругаят пак, почуках на тази врата след 6-7 мин. Вътре беше лекарят и въобще не знаеше, че го чака пациент навън. Останах доволна от неговия професионализъм. Но можеше и досега да си чакам на коридора, ако изпълнявах заповедите на безотговорната служителка! Докога ще ни се отказва информираноист и културно обслужване? Или колкото е по-просташко отношението, толкова по-важни са служителите? А, пропуснах да кажа, че направих забележка на служителката за лошата й комуникация с пациентите, а тя ми каза, че не я интересува и че съм лъжела! От този отговор ми стана ясно, че тя не е заплашена от уволнение дори и да се бие с пациентите!
Болница Люлин
from  на Пламен
Едно съобщение до всички! Не ходете при д-р Ванкова в „Люлин болница”. Тя е "специалист" по УНГ (уши, нос и гърло). Пълна шарлатанка! На мен ми продаде някакъв разтвор за гърло, който струва 27 лв. В последствие, като отидох при друг СПЕЦИАЛИСТ ( в истинския смисъл на думата), вече беше чувал за въпросната, мнима лекарка. Ванкова върти, суче за да може да свършат направленията ви и да почнете да си плащате, като на мен ми каза, че прегледа е 40 лв (след изчерпването на направленията ми), но ако не съм минавал през регистратурата, а се кача направо при нея в кабинета, прегледа щял да бъде 20 лв. И така, като те викне няколко пъти и като предпише още един път разтвор от 27 лв и току- виж сумата за няколко месеца може да нарасне около 100-150 лв. И така от всеки пациент и докторката е доволна. За параван използва Иван Кулеков (от "Шоуто на Слави").Човечеца и той се лекува при нея. Към него може би се държи лоялно, за да може да й бъде като визитна картичка, и видете ли останалите пациенти да клъвнат. "Как Иван Кулеков се лекува при нея?! Ами значи е добра!" Да ама не!!! Бягайте далеч от нея! Не прави чест на хора, с нейната професия, които са полагали Хипократовата клетва да се държат по този начин. ЖАЛКО за дребната й душица!!! Обадих й се, поисках да ми преведе парите по сметката (27лв) и тя го направи. Върна ги може би от страх да не се случи нещо! Нещото е, че аз няма да се примиря с такива хора и искам да има повече гласност! Звъня на регистратурата, говоря по темата. Поисках да ми се представи служителката, тя първоначално отказа. Попита ме аз кой съм и след като казах името си, чак тогава представи своето. Мисля, че във всяка една институция даже не е нужно аз да искам служител да ми се представя, (когато звъна по телефона), а че е длъжен той сам да направи това! И не, при желание от моя страна да си каже името, тя да ми отговаря, че е служител на регистратура и нищо повече не казва! Липса на професионализъм, но разбрах от къде идва: Качих се горе на последния етаж да изкажа оплакванията си при г-жа Коева. Тя е една от собствениците на болницата. Прие оплакванията ми към Ванкова („докторката”), но не прие забележката ми към служителката на регистратурата. Почна да умува кой първи се е представил, кой втори и показва явно нежелание да подобри комуникацията между служителите си и пациенти. „Болница Люлин” не си струва. Щом собственичката разсъждава така е ясно какви са кадрите й! Не стъпвайте там! Това е моя призив! Едно съобщение до всички! Не ходете при д-р Ванкова в „Люлин болница”. Тя е "специалист" по УНГ (уши, нос и гърло). Пълна шарлатанка! На мен ми продаде някакъв разтвор за гърло, който струва 27 лв. В последствие, като отидох при друг СПЕЦИАЛИСТ ( в истинския смисъл на думата), вече беше чувал за въпросната, мнима лекарка. Ванкова върти, суче за да може да свършат направленията ви и да почнете да си плащате, като на мен ми каза, че прегледа е 40 лв (след изчерпването на направленията ми), но ако не съм минавал през регистратурата, а се кача направо при нея в кабинета, прегледа щял да бъде 20 лв. И така, като те викне няколко пъти и като предпише още един път разтвор от 27 лв и току- виж сумата за няколко месеца може да нарасне около 100-150 лв. И така от всеки пациент и докторката е доволна. За параван използва Иван Кулеков (от "Шоуто на Слави").Човечеца и той се лекува при нея. Към него може би се държи лоялно, за да може да й бъде като визитна картичка, и видете ли останалите пациенти да клъвнат. "Как Иван Кулеков се лекува при нея?! Ами значи е добра!" Да ама не!!! Бягайте далеч от нея! Не прави чест на хора, с нейната професия, които са полагали Хипократовата клетва да се държат по този начин. ЖАЛКО за дребната й душица!!! Обадих й се, поисках да ми преведе парите по сметката (27лв) и тя го направи. Върна ги може би от страх да не се случи нещо! Нещото е, че аз няма да се примиря с такива хора и искам да има повече гласност! Звъня на регистратурата, говоря по темата. Поисках да ми се представи служителката, тя първоначално отказа. Попита ме аз кой съм и след като казах името си, чак тогава представи своето. Мисля, че във всяка една институция даже не е нужно аз да искам служител да ми се представя, (когато звъна по телефона), а че е длъжен той сам да направи това! И не, при желание от моя страна да си каже името, тя да ми отговаря, че е служител на регистратура и нищо повече не казва! Липса на професионализъм, но разбрах от къде идва: Качих се горе на последния етаж да изкажа оплакванията си при г-жа Коева. Тя е една от собствениците на болницата. Прие оплакванията ми към Ванкова („докторката”), но не прие забележката ми към служителката на регистратурата. Почна да умува кой първи се е представил, кой втори и показва явно нежелание да подобри комуникацията между служителите си и пациенти. „Болница Люлин” не си струва. Щом собственичката разсъждава така е ясно какви са кадрите й! Не стъпвайте там! Това е моя призив!
В БЪЛГАРИЯ NAHOTEL.BG ZAVEDENIA.TV ZAVEDENIA.INFO
ПО СВЕТА
.DE .GR .BG

Всички права запазени © 2001-2011 LEKAR.BG
Използването на снимки и данни от сайта е забранено, без споменаването на сайта.
Отговорност за коректността на публикуваната информация носят регистрираните здравни заведения.
Моля, известете редактора за неточна информация от тук