Последна активност на Болница Люлин : 07 юли 2011
3 out of 5
Общо посещения 9552 | Гласове : 69
Единствената многопрофилна болница в квартал Люлин, в София, предоставяща пълна гама от медицински услуги- общопрактикуващи лекари, лекари специалисти, клинични лаборатории,
Отделения за лежащо болни:
*Ортопедия-травматология
*Гинекология
*Вътрешни болести
*Неврология
*Физиотерапия

галерии
персонал
Меню
360 °
Болница Люлин
Адрес
Люлин 6, бул."Д-р Петър Дертлиев" 81София
Места
60 вътре
Цени
< 10 на човек
Отворено
24 часа  
Телефон
0878 308 509  
 
Вид на леч. заведение
Многопрофилна болница , Диагностично-консултативен център , Медико-диагностична Лаборатория ,
Договор
НЗОК ,
Допълнителни данни
Лекува пациенти от цялата страна , Прием на пациенти с направление , Платен прием на пациенти ,

Книга за пациенти | коментирай Болница Люлин
Болница Люлин
from  на Катрин
На 10 януари бях на изследвания в лабораторията на болница Люлин.Посрещна ме любезно момиче на регистратурата в лабораторията. Жената, която ми взе кръв беше възрастна и ме набоде няколко пъти и ръката ми посиня.Но това не е трагедията.Получих си резултати за ТСХ и ФТ4. Стойността на ФТ4 беше два пъти над нормата от референтните стойности на лабораторията. На консултацията с моя ендокринолог разбрах, че тези стойности не могат да бъдат верни спрямо моето състояние.Явно ми е сменена епруветката. Лаборантката не я написа предварително. Направих си изследването в друга лаборатория от големите и там излезна в нормални стойности. Един съвет от мен не ходете в тази лаборатория.После разбрах, че хормоните се изпращат в Цибалаб не се работели там и при нанасянето регистраторката била виновна. Ама май не е така. Не получих никакво извинение от персонала.Ако съм на хапчета как докторката ще ми ги дозира? Началничката на лаб. се казва Д-р Александрова, явно не знае какво се случва. Съвет към изпълнителния директор:проверявайте какво се случва то е за ваша сметка.А към хората които се изследват там не ходете , компетентността е на много ниско ниво. На 10 януари бях на изследвания в лабораторията на болница Люлин.Посрещна ме любезно момиче на регистратурата в лабораторията. Жената, която ми взе кръв беше възрастна и ме набоде няколко пъти и ръката ми посиня.Но това не е трагедията.Получих си резултати за ТСХ и ФТ4. Стойността на ФТ4 беше два пъти над нормата от референтните стойности на лабораторията. На консултацията с моя ендокринолог разбрах, че тези стойности не могат да бъдат верни спрямо моето състояние.Явно ми е сменена епруветката. Лаборантката не я написа предварително. Направих си изследването в друга лаборатория от големите и там излезна в нормални стойности. Един съвет от мен не ходете в тази лаборатория.После разбрах, че хормоните се изпращат в Цибалаб не се работели там и при нанасянето регистраторката била виновна. Ама май не е така. Не получих никакво извинение от персонала.Ако съм на хапчета как докторката ще ми ги дозира? Началничката на лаб. се казва Д-р Александрова, явно не знае какво се случва. Съвет към изпълнителния директор:проверявайте какво се случва то е за ваша сметка.А към хората които се изследват там не ходете , компетентността е на много ниско ниво.
Болница Люлин
from  на доц. д-р Николова
Днес бях на преглед в болница "Люлин". От професионализма на лекаря-ревматолог д-р Димитров съм възхитена. Но от персонала на болницата и липсата на комуникация с клиентите-пациенти съм възмутена! Сякаш се върнах по времето на соца, когато болният беше нищожество! Ако така обслужват болните, скоро ще се разчуе и никой няма да посещава тази болница! И то във времето, когато има конкуренция! Ето какво ме възмути - да се отнасят с мен като с малоумна! Когато попитах на рецепцията къде преглежда лекаря, ме насочиха към горния етаж. Там имаше нещо като рецепция, а на стълбището - 2 стола. Попитах служителката, която беше на "рецепцията" - без идентификация, отказа да си каже името - къде е кабинета по ревматология. Получих троснато отговор: "Седнете и не задавайте въпроси!". След 10-на мин се надигнах и отидох при същата служителка, за да попитам на нея ли да дам направлението си. Тя се развика: "Къде се разхождате! Тук е болница! Нали казах да седнете!" В същото време от една стая излязоха двама майстори с мръсни дрехи и започнаха да се карат с мен, че съм се разхождала в болницата. Откога работниците правят забележки на пациентите? Няма ли йерархия в отношенията с клиентите? И защо те ходят с мръсни дрехи навсякъде? И още нещо - след малко една възрастна жена излезе от една врата. С риск да ме наругаят пак, почуках на тази врата след 6-7 мин. Вътре беше лекарят и въобще не знаеше, че го чака пациент навън. Останах доволна от неговия професионализъм. Но можеше и досега да си чакам на коридора, ако изпълнявах заповедите на безотговорната служителка! Докога ще ни се отказва информираноист и културно обслужване? Или колкото е по-просташко отношението, толкова по-важни са служителите? А, пропуснах да кажа, че направих забележка на служителката за лошата й комуникация с пациентите, а тя ми каза, че не я интересува и че съм лъжела! От този отговор ми стана ясно, че тя не е заплашена от уволнение дори и да се бие с пациентите! Днес бях на преглед в болница "Люлин". От професионализма на лекаря-ревматолог д-р Димитров съм възхитена. Но от персонала на болницата и липсата на комуникация с клиентите-пациенти съм възмутена! Сякаш се върнах по времето на соца, когато болният беше нищожество! Ако така обслужват болните, скоро ще се разчуе и никой няма да посещава тази болница! И то във времето, когато има конкуренция! Ето какво ме възмути - да се отнасят с мен като с малоумна! Когато попитах на рецепцията къде преглежда лекаря, ме насочиха към горния етаж. Там имаше нещо като рецепция, а на стълбището - 2 стола. Попитах служителката, която беше на "рецепцията" - без идентификация, отказа да си каже името - къде е кабинета по ревматология. Получих троснато отговор: "Седнете и не задавайте въпроси!". След 10-на мин се надигнах и отидох при същата служителка, за да попитам на нея ли да дам направлението си. Тя се развика: "Къде се разхождате! Тук е болница! Нали казах да седнете!" В същото време от една стая излязоха двама майстори с мръсни дрехи и започнаха да се карат с мен, че съм се разхождала в болницата. Откога работниците правят забележки на пациентите? Няма ли йерархия в отношенията с клиентите? И защо те ходят с мръсни дрехи навсякъде? И още нещо - след малко една възрастна жена излезе от една врата. С риск да ме наругаят пак, почуках на тази врата след 6-7 мин. Вътре беше лекарят и въобще не знаеше, че го чака пациент навън. Останах доволна от неговия професионализъм. Но можеше и досега да си чакам на коридора, ако изпълнявах заповедите на безотговорната служителка! Докога ще ни се отказва информираноист и културно обслужване? Или колкото е по-просташко отношението, толкова по-важни са служителите? А, пропуснах да кажа, че направих забележка на служителката за лошата й комуникация с пациентите, а тя ми каза, че не я интересува и че съм лъжела! От този отговор ми стана ясно, че тя не е заплашена от уволнение дори и да се бие с пациентите!
Болница Люлин
from  на Пламен
Едно съобщение до всички! Не ходете при д-р Ванкова в „Люлин болница”. Тя е "специалист" по УНГ (уши, нос и гърло). Пълна шарлатанка! На мен ми продаде някакъв разтвор за гърло, който струва 27 лв. В последствие, като отидох при друг СПЕЦИАЛИСТ ( в истинския смисъл на думата), вече беше чувал за въпросната, мнима лекарка. Ванкова върти, суче за да може да свършат направленията ви и да почнете да си плащате, като на мен ми каза, че прегледа е 40 лв (след изчерпването на направленията ми), но ако не съм минавал през регистратурата, а се кача направо при нея в кабинета, прегледа щял да бъде 20 лв. И така, като те викне няколко пъти и като предпише още един път разтвор от 27 лв и току- виж сумата за няколко месеца може да нарасне около 100-150 лв. И така от всеки пациент и докторката е доволна. За параван използва Иван Кулеков (от "Шоуто на Слави").Човечеца и той се лекува при нея. Към него може би се държи лоялно, за да може да й бъде като визитна картичка, и видете ли останалите пациенти да клъвнат. "Как Иван Кулеков се лекува при нея?! Ами значи е добра!" Да ама не!!! Бягайте далеч от нея! Не прави чест на хора, с нейната професия, които са полагали Хипократовата клетва да се държат по този начин. ЖАЛКО за дребната й душица!!! Обадих й се, поисках да ми преведе парите по сметката (27лв) и тя го направи. Върна ги може би от страх да не се случи нещо! Нещото е, че аз няма да се примиря с такива хора и искам да има повече гласност! Звъня на регистратурата, говоря по темата. Поисках да ми се представи служителката, тя първоначално отказа. Попита ме аз кой съм и след като казах името си, чак тогава представи своето. Мисля, че във всяка една институция даже не е нужно аз да искам служител да ми се представя, (когато звъна по телефона), а че е длъжен той сам да направи това! И не, при желание от моя страна да си каже името, тя да ми отговаря, че е служител на регистратура и нищо повече не казва! Липса на професионализъм, но разбрах от къде идва: Качих се горе на последния етаж да изкажа оплакванията си при г-жа Коева. Тя е една от собствениците на болницата. Прие оплакванията ми към Ванкова („докторката”), но не прие забележката ми към служителката на регистратурата. Почна да умува кой първи се е представил, кой втори и показва явно нежелание да подобри комуникацията между служителите си и пациенти. „Болница Люлин” не си струва. Щом собственичката разсъждава така е ясно какви са кадрите й! Не стъпвайте там! Това е моя призив! Едно съобщение до всички! Не ходете при д-р Ванкова в „Люлин болница”. Тя е "специалист" по УНГ (уши, нос и гърло). Пълна шарлатанка! На мен ми продаде някакъв разтвор за гърло, който струва 27 лв. В последствие, като отидох при друг СПЕЦИАЛИСТ ( в истинския смисъл на думата), вече беше чувал за въпросната, мнима лекарка. Ванкова върти, суче за да може да свършат направленията ви и да почнете да си плащате, като на мен ми каза, че прегледа е 40 лв (след изчерпването на направленията ми), но ако не съм минавал през регистратурата, а се кача направо при нея в кабинета, прегледа щял да бъде 20 лв. И така, като те викне няколко пъти и като предпише още един път разтвор от 27 лв и току- виж сумата за няколко месеца може да нарасне около 100-150 лв. И така от всеки пациент и докторката е доволна. За параван използва Иван Кулеков (от "Шоуто на Слави").Човечеца и той се лекува при нея. Към него може би се държи лоялно, за да може да й бъде като визитна картичка, и видете ли останалите пациенти да клъвнат. "Как Иван Кулеков се лекува при нея?! Ами значи е добра!" Да ама не!!! Бягайте далеч от нея! Не прави чест на хора, с нейната професия, които са полагали Хипократовата клетва да се държат по този начин. ЖАЛКО за дребната й душица!!! Обадих й се, поисках да ми преведе парите по сметката (27лв) и тя го направи. Върна ги може би от страх да не се случи нещо! Нещото е, че аз няма да се примиря с такива хора и искам да има повече гласност! Звъня на регистратурата, говоря по темата. Поисках да ми се представи служителката, тя първоначално отказа. Попита ме аз кой съм и след като казах името си, чак тогава представи своето. Мисля, че във всяка една институция даже не е нужно аз да искам служител да ми се представя, (когато звъна по телефона), а че е длъжен той сам да направи това! И не, при желание от моя страна да си каже името, тя да ми отговаря, че е служител на регистратура и нищо повече не казва! Липса на професионализъм, но разбрах от къде идва: Качих се горе на последния етаж да изкажа оплакванията си при г-жа Коева. Тя е една от собствениците на болницата. Прие оплакванията ми към Ванкова („докторката”), но не прие забележката ми към служителката на регистратурата. Почна да умува кой първи се е представил, кой втори и показва явно нежелание да подобри комуникацията между служителите си и пациенти. „Болница Люлин” не си струва. Щом собственичката разсъждава така е ясно какви са кадрите й! Не стъпвайте там! Това е моя призив!

В БЪЛГАРИЯ NAHOTEL.BG ZAVEDENIA.TV ZAVEDENIA.INFO
ПО СВЕТА
.DE .GR .BG

Всички права запазени © 2001-2011 LEKAR.BG
Използването на снимки и данни от сайта е забранено, без споменаването на сайта.
Отговорност за коректността на публикуваната информация носят регистрираните здравни заведения.
Моля, известете редактора за неточна информация от тук