Последна активност на Болница Люлин : 07 юли 2011
3 out of 5
Общо посещения 11049 | Гласове : 73
Единствената многопрофилна болница в квартал Люлин, в София, предоставяща пълна гама от медицински услуги- общопрактикуващи лекари, лекари специалисти, клинични лаборатории,
Отделения за лежащо болни:
*Ортопедия-травматология
*Гинекология
*Вътрешни болести
*Неврология
*Физиотерапия

галерии
персонал
Меню
360 °
Болница Люлин
Адрес
Люлин 6, бул."Д-р Петър Дертлиев" 81София
Места
60 вътре
Цени
< 10 лвна човек
Отворено
24 часа  
Телефон
0878 308 509  
 
Вид на леч. заведение
Многопрофилна болница , Медико-диагностична Лаборатория , Диагностично-консултативен център ,
Договор
НЗОК ,
Допълнителни данни
Лекува пациенти от цялата страна , Платен прием на пациенти , Прием на пациенти с направление ,

Книга за пациенти | коментирай Болница Люлин
Болница Люлин
from  на Нели
Днес 23.01.15г имах записан час за кардиолог при др. Сингх.от 11.30ч.Аз съм с две деца и записването на час за мен е важно,защото децата ми са малки и няма кой да ги гледа вкъщи,затова се налага да ги взимам с мен.Е в 11.25ч бях пред кабинета.3 възрастни жени вече бяха там.На въпроса ми дали имат записан час,ми отговориха,че имали уговорка да дойдат в този ден.Изчаках търпеливо до 12.00ч да излезе пациента от кабинета и др.Сингх излезе да покани една от възрастните жени,с която разговаряха като стари приятели,като изобщо не се поинтересува има ли някой преди нея или аз с двете деца дали не чакам за него.Е не се стърпях и попитах доктора,тези часове които си записваме ние пациентите ,не се ли спазват!?Обърна се и ми отговори"Ама вие сега,искате ли да ви прегледам или не?Ако не ви харесва заминавайте при друг!"Питам аз,ние пациентите говеда ли сме,или сме отишли всеки да лекува болката си.До кога ще се подхожда избирателно към пациентите?До кога трябва да търпим подобно поведение на лекари?Благодаря единствено на жените от регистратурата.Винаги любезни и готови да съдействат! Днес 23.01.15г имах записан час за кардиолог при др. Сингх.от 11.30ч.Аз съм с две деца и записването на час за мен е важно,защото децата ми са малки и няма кой да ги гледа вкъщи,затова се налага да ги взимам с мен.Е в 11.25ч бях пред кабинета.3 възрастни жени вече бяха там.На въпроса ми дали имат записан час,ми отговориха,че имали уговорка да дойдат в този ден.Изчаках търпеливо до 12.00ч да излезе пациента от кабинета и др.Сингх излезе да покани една от възрастните жени,с която разговаряха като стари приятели,като изобщо не се поинтересува има ли някой преди нея или аз с двете деца дали не чакам за него.Е не се стърпях и попитах доктора,тези часове които си записваме ние пациентите ,не се ли спазват!?Обърна се и ми отговори"Ама вие сега,искате ли да ви прегледам или не?Ако не ви харесва заминавайте при друг!"Питам аз,ние пациентите говеда ли сме,или сме отишли всеки да лекува болката си.До кога ще се подхожда избирателно към пациентите?До кога трябва да търпим подобно поведение на лекари?Благодаря единствено на жените от регистратурата.Винаги любезни и готови да съдействат!
Болница Люлин
from  на Катрин
На 10 януари бях на изследвания в лабораторията на болница Люлин.Посрещна ме любезно момиче на регистратурата в лабораторията. Жената, която ми взе кръв беше възрастна и ме набоде няколко пъти и ръката ми посиня.Но това не е трагедията.Получих си резултати за ТСХ и ФТ4. Стойността на ФТ4 беше два пъти над нормата от референтните стойности на лабораторията. На консултацията с моя ендокринолог разбрах, че тези стойности не могат да бъдат верни спрямо моето състояние.Явно ми е сменена епруветката. Лаборантката не я написа предварително. Направих си изследването в друга лаборатория от големите и там излезна в нормални стойности. Един съвет от мен не ходете в тази лаборатория.После разбрах, че хормоните се изпращат в Цибалаб не се работели там и при нанасянето регистраторката била виновна. Ама май не е така. Не получих никакво извинение от персонала.Ако съм на хапчета как докторката ще ми ги дозира? Началничката на лаб. се казва Д-р Александрова, явно не знае какво се случва. Съвет към изпълнителния директор:проверявайте какво се случва то е за ваша сметка.А към хората които се изследват там не ходете , компетентността е на много ниско ниво. На 10 януари бях на изследвания в лабораторията на болница Люлин.Посрещна ме любезно момиче на регистратурата в лабораторията. Жената, която ми взе кръв беше възрастна и ме набоде няколко пъти и ръката ми посиня.Но това не е трагедията.Получих си резултати за ТСХ и ФТ4. Стойността на ФТ4 беше два пъти над нормата от референтните стойности на лабораторията. На консултацията с моя ендокринолог разбрах, че тези стойности не могат да бъдат верни спрямо моето състояние.Явно ми е сменена епруветката. Лаборантката не я написа предварително. Направих си изследването в друга лаборатория от големите и там излезна в нормални стойности. Един съвет от мен не ходете в тази лаборатория.После разбрах, че хормоните се изпращат в Цибалаб не се работели там и при нанасянето регистраторката била виновна. Ама май не е така. Не получих никакво извинение от персонала.Ако съм на хапчета как докторката ще ми ги дозира? Началничката на лаб. се казва Д-р Александрова, явно не знае какво се случва. Съвет към изпълнителния директор:проверявайте какво се случва то е за ваша сметка.А към хората които се изследват там не ходете , компетентността е на много ниско ниво.
Болница Люлин
from  на доц. д-р Николова
Днес бях на преглед в болница "Люлин". От професионализма на лекаря-ревматолог д-р Димитров съм възхитена. Но от персонала на болницата и липсата на комуникация с клиентите-пациенти съм възмутена! Сякаш се върнах по времето на соца, когато болният беше нищожество! Ако така обслужват болните, скоро ще се разчуе и никой няма да посещава тази болница! И то във времето, когато има конкуренция! Ето какво ме възмути - да се отнасят с мен като с малоумна! Когато попитах на рецепцията къде преглежда лекаря, ме насочиха към горния етаж. Там имаше нещо като рецепция, а на стълбището - 2 стола. Попитах служителката, която беше на "рецепцията" - без идентификация, отказа да си каже името - къде е кабинета по ревматология. Получих троснато отговор: "Седнете и не задавайте въпроси!". След 10-на мин се надигнах и отидох при същата служителка, за да попитам на нея ли да дам направлението си. Тя се развика: "Къде се разхождате! Тук е болница! Нали казах да седнете!" В същото време от една стая излязоха двама майстори с мръсни дрехи и започнаха да се карат с мен, че съм се разхождала в болницата. Откога работниците правят забележки на пациентите? Няма ли йерархия в отношенията с клиентите? И защо те ходят с мръсни дрехи навсякъде? И още нещо - след малко една възрастна жена излезе от една врата. С риск да ме наругаят пак, почуках на тази врата след 6-7 мин. Вътре беше лекарят и въобще не знаеше, че го чака пациент навън. Останах доволна от неговия професионализъм. Но можеше и досега да си чакам на коридора, ако изпълнявах заповедите на безотговорната служителка! Докога ще ни се отказва информираноист и културно обслужване? Или колкото е по-просташко отношението, толкова по-важни са служителите? А, пропуснах да кажа, че направих забележка на служителката за лошата й комуникация с пациентите, а тя ми каза, че не я интересува и че съм лъжела! От този отговор ми стана ясно, че тя не е заплашена от уволнение дори и да се бие с пациентите! Днес бях на преглед в болница "Люлин". От професионализма на лекаря-ревматолог д-р Димитров съм възхитена. Но от персонала на болницата и липсата на комуникация с клиентите-пациенти съм възмутена! Сякаш се върнах по времето на соца, когато болният беше нищожество! Ако така обслужват болните, скоро ще се разчуе и никой няма да посещава тази болница! И то във времето, когато има конкуренция! Ето какво ме възмути - да се отнасят с мен като с малоумна! Когато попитах на рецепцията къде преглежда лекаря, ме насочиха към горния етаж. Там имаше нещо като рецепция, а на стълбището - 2 стола. Попитах служителката, която беше на "рецепцията" - без идентификация, отказа да си каже името - къде е кабинета по ревматология. Получих троснато отговор: "Седнете и не задавайте въпроси!". След 10-на мин се надигнах и отидох при същата служителка, за да попитам на нея ли да дам направлението си. Тя се развика: "Къде се разхождате! Тук е болница! Нали казах да седнете!" В същото време от една стая излязоха двама майстори с мръсни дрехи и започнаха да се карат с мен, че съм се разхождала в болницата. Откога работниците правят забележки на пациентите? Няма ли йерархия в отношенията с клиентите? И защо те ходят с мръсни дрехи навсякъде? И още нещо - след малко една възрастна жена излезе от една врата. С риск да ме наругаят пак, почуках на тази врата след 6-7 мин. Вътре беше лекарят и въобще не знаеше, че го чака пациент навън. Останах доволна от неговия професионализъм. Но можеше и досега да си чакам на коридора, ако изпълнявах заповедите на безотговорната служителка! Докога ще ни се отказва информираноист и културно обслужване? Или колкото е по-просташко отношението, толкова по-важни са служителите? А, пропуснах да кажа, че направих забележка на служителката за лошата й комуникация с пациентите, а тя ми каза, че не я интересува и че съм лъжела! От този отговор ми стана ясно, че тя не е заплашена от уволнение дори и да се бие с пациентите!

В БЪЛГАРИЯ NAHOTEL.BG ZAVEDENIA.TV ZAVEDENIA.INFO
ПО СВЕТА
.DE .GR .BG

Всички права запазени © 2001-2011 LEKAR.BG
Използването на снимки и данни от сайта е забранено, без споменаването на сайта.
Отговорност за коректността на публикуваната информация носят регистрираните здравни заведения.
Моля, известете редактора за неточна информация от тук